Anmald och taggad till tusen!!

Precis som rubriken sager sa ar jag nu anmald till Bristol 10k 5/5/13 och taggad till tusen! Vill bara trana,trana och trana men antar att jag maste ta det ganska lugnt nu i borjan sa att jag inte gar sonder eftersom vi bara springer pa asfalt. Kanns anda valdigt skont att vara anmald nu for da kan jag inte banga ur och ge upp, dessutom for jag ett mal som jag hoppas kunna uppfylla! 1mil ar inte jatte langt och jag har 3 timmar pa mig att komma i mal sa det bor vara lugnt! Vore helt overlycklig om jag gjorde det pa 1.5 timme men jag ska vara realistisk och inte ha for hoga krav pa mig sjalv, det viktigaste ar att jag tar mig runt och inte dor pa kuppen! :) Kommer bli en stor provning for mig att bara springa med manga manniskor som garanterat springer fortare an jag. Jag far inte lata min tavlingsinstinkt ta over far da orkar jag inte springa hela vagen haha :P
 
Jag har inte direkt nagot att gora just nu sa tanke att jag kanske skulle bli lite duktigare pa att uppdatera! Har haft ratt mycket att gora tidigare men jaa nu e det lite trakigt och jag skulle garna ga och och gora natt annat an att bara sitta av tiden har :P Skulle behova tvatta och sa kanske ta en promenad eller nagot medans det ar ljus....Fy vad jag blir rastlos om jag inte gor saker hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0