Funderingar

Sitter pa praktiken nu och har inte direkt nagot att gora sa jag sitter och tanker pa det dar forbannade korkortet och om det kanske ar vart att ta en intensivkurs i sommar och se till att jag far det dar jakla korkortet nan gang. Behover hjalp med teorin for jag sitter helt fast och inget gar in i hjarnan. KAnske skulle plugga lite kortkortsterori pa helgerna och se om jag kan lyckas pressa in lite. Ar orolig att mitt tillstand redan gatt ut men kan inte logga in och kika for jag har inte inloggningsuppgifterna har..
 
Var iaf kaos pa praktiken imorse nar Ellinor inte var har ingen visste riktigt vad som hander och vem som skulle gora vad. Det var som en riktig honsgard! Hywel som jobbar har var nog den mest forvirrade av alla pa motet ocjh han var den som skulle halla i det. Vem tusan som gav honom de ansvaret kan man ju fundera hur tusan de tankte han ar alltid oorganiserad och vet inte riktigt vad som hander. Hursom sa ar han varldens trevligaste och harligaste att jobba med! Sjuuukt rolig!  :p Spannande morgon var det iaf men nu vill jag sluta sa vi kan ga hem och gjora natt kul! Jag och Anna tankte ha varan egen sopp-torsdag ikvall :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0