Party weekend

Ojojoj säger jag bara! Praktiken i fredags sög och vi hade ingenting att göra och vi var nog lite bakis från alldeles egna sopptorsdag så när vi kom hem tog vi det rätt lugnt i några timmar sen övertalade vi grabbarna att vi skulle gå ut. Jag och Anna hade riktigt I-landsproblem och visste inte vad vi skulle ha på oss men som bilderna tidigare visade blev vi ju smoookin´ hot tillslut ändå haha. Vi började på ett ställe som heter Walkabout som var nån blandning mellan pub och klubb, där mötte vi upp Adam och hans syster och snack och snackade lite skit men efter lite alkohol blev vi uttråkade och kände för att gå ut och skaka lite rumpa. Vi gick till ett ställe som heter Rehab jäklit roligt där och lagom mycket folk, det var tillräckligt för att man skulle kunna dansa men tillräkligt mycket plats så man faktiskt kunde förflytta sig utan nå större problem. Blev så imponerad när vi var där för till och med på krogen är alla super artiga iaf tjejerna och råkar man knuffa till nån ber dom alltid om ursäkt, inte alls som i Sverige där folk bara blir sur eller knuffas bara för att dom vill ha bråk. Dom människorna finns säkert här med men hittills har jag inte mött några. Blev bjuden på massa jäägerbombs av Adam och hans syster så innan kvällen var slut så var rummet lite skakigt och vi kom hem vid halv 4 tror jag och satt uppe till 4 :P 
 
Lördagen så var alla lite seg under dagen och vi kikade nog mest på film men på kvällen började det bli lite tråkigt så vi bestämde oss för en pubkväll. Vi gick runt till några olika men jonathan tyckte att det var förmycket folk men tillslut hittade vi ett bra ställe. Det var nån form av rockband som spelade lite typ 80-tals rock med mera och det var en mysig stämning! Anna och Jonathan var dock trötta men höll ut ända tills puben stängde då ville jag in till stan men dom ville hem och sova så då fick jag ge med mig. Det var iaf en sjukt trevlig helg med lagom mycket alkohol och en jäkla massa dans och snackande med nytt folk! Jag har så himla kul!
 
Har några bilder från puben på mobilen som jag lägger ut sen. Tror jag har lite bilder på systemkameran sen första veckan också som jag ska försöka få ut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0