Segstart pa veckan

Den har veckan har varit vaaldigt trog hittills. Igar hade vi nastan inget att gora pa praktiken och vi fick ga hem tidigare for att fa lasa pa till varan lektion med Radha idag. Jag kannde att det var dumt att slosa pa det fina vadret sa jag tog mig ut pa en tur som visade sig bli runt en mil haha. Det var valdigt valbehovligt for jag kande mig sa trott och seg hela mandagen, men jag var iaf duktig och laste de jag hade fatt ledigt for att lasa pa kvallen.
 
Idag ar jag mindre glad over solen eftersom jag har bland de varsta huvudvarken nagonsin och typ vill spy. Blir det inte battre snart sa gar jag hem och gommer mig i mitt rum och hoppas att min hjarna inte sprags. Inte alls kul att vara pa parktiken nar man inte mar bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0