Shopping n' stuff!

Var på stan och lunchade med några kompisar idag, var helt sjuukt  gott! Vi var på samurai och käkade deras lunchbuffe, jag tror vi satt där i typ 2 timmar. Är fan fortfarande mätt xD Var iaf en sväng på stan och köpte en jacka som jag kan ha i England tror det var typ en skidjacka men den var rätt tunn, så förhoppningsvis blir den lagom att använda där :) Tänkte lägga ut en vild på den antingen nu ikväll eller imorgon. Den var dock lite liten över rumpan så den sitter lite tight men det gör inte så mycket när den köptes på rea för halva priset och jag har ju för avsikt att bli smalare så om jag har tur och är duktig kanske den inte kommer vara så tight tillslut! 
 
Bokade en tid hos optikern igår och var där och kollade synen idag. Visade sig att jag har minibrytningsfel på båa ögonen men det är tydligen så lite att jag inte störs av det däremot fick jag läsglasögon som jag ska få hämta ut. Fick prova några stycken och bestämde mig för ett par mörkblå bågar. Kom på igår när vi satt och pluggade att det kanske skulle vara skönt att fxa de där men synen innan jag åkte iväg på praktiken. Jag vet ju hur trött jag var förra praktiken som ändå var i Sverige men nu kommer jag nog inte bli lika trött av att läsa :D
 
/Glasögon-ormen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0