fredag kväll

fredagen hade våra flatmates planerat ett stort houseparty med ett gäng från deras jobb. blev en riktig korvfest och dom enda tjejerna där var jag och anna. festen var trögstartad och det var inte så mycket som hände. jag var inte alls på festhumör men hyrsom så drog vi ut ändå och hamnade på ett ställe som hette escape. det var bara vårat gäng där men det var rätt trevligt. allt i baren kostade under 3£ så vi tog några drinkar innan vi drog vidare till nästa ställe Mbargo.

på Mbargo var det packat med folk och jag fick lite panik i början. gänget splittrades rätt mycket och jag kände mig väldigt liten och trängd. när jag vant mig vid trängseln blev de tillslut jäkligt roligt! Steff från vårat jobb kom och då bestämde vi oss för att gå vidare till nästa ställe. på den här klubben tappade vi fransmannen och spanjoren. Staff hade nån klubb i närheten hon ville kolla in så vi hängde på henne vilket var en lite dum ide eftersom vi tillslut blev vilse. Då kom Adam på att han var hungrig och ville på hoooong kooong dineer som han så fint sa. Vi drog dit käkade kinamat 3 på natten och skrämde bort övriga gäster. tillslut ville dom stänga och bli av med oss så då drog vi illa kvickt!

Ut från restaurangen och ser en klubb på andra sidan gatan som vo gåt till. adam var sist ut från hong kong dinner men först in på klubben fram till baren. där hängde vi och hade askul till 4.15 då va det dags att bege sig hemåt :-P folk började med all rätt se lite slitna ut haha tror att taxin hem var en utmaning för adam.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0