lördag!

lugnt och skönt! tog det rätt lugnt på fredagen så jag var inte bakis på lördagen bara trött som fan för jag vaknade vid 9.. Adam var också uppe och bakis så vi satte oss och kikade på The hangover part 2 för att det kändes passande. han hade lite jobbigt med lukten från min äggmacka men han mådde oförskämt bra ändå.

låg och slappade hela dagen fram till 5 för de kändes som att vi behövde det efter den här veckan. Kl 5 drog vi in till centrum och käkade för att sedan gå vidare och köpa bio biljetter. vi skulle kika på Hansel and Gretel, witch hunters men den börja halv 8 så vi hade en timme att slå ihjälp vilket är lätt gjort inne i cabot circus. vi gick på en shoppingrunda. jag behövde liniment och anna behövde skor. tillslut hamnade vi på new look (farlig affär) först kläder delen men där hittade vi inget intressant så då gick vi mot Shoe Heaven....anna hittade det hon skulle haoch jag hittade uuuuunderbara klackskor!! tro mig eller ej men jag köpte dom inte, vilket nästan gör ont i själen men dom är ändå för kalla nu...

Kom över sko-sorgen och det var dags för cinema de lux! grymt sköna säten som var lite som en gungstol! 3D glasögonen vi köpte till var mycket bättre än dom man får i östersund! fick inte alls ont av dom!

filmen i övrigt var inte jätte imponerande och hade det inte varit för dom coola 3D effekterna hade jag nog inte alls gillat filmen men effekterna var grymt häftiga! filmen kändes väldigt sammanpressad och det fanns noll karaktärs utveckling och den blev bara för mycket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0