Tisdag

Saa nu kommer vi fa en ny handledare sa det kanske blir ordning i ladan! Lugn och skon dag nastan sa att jag ar lite uttrakad.. Fortfarande ont i magen och kanner mig inte helt pa banan men det far duga, man jag borjar tro att dom inte vill ha mig har haha. Idag fraga dom om jag var saker pa att jag madde brqa och att jag inte skulle ga hem anda och vila nan dag till och hur jag an forsokte tyckte dom jag skulle ga hem men jag stannade anda.
 
Idag ska jag fan kopa nya springskor sa jag kan komma igang igen har varit lat i over en vecka nu sa nu blir det skarpning! Kanner anda att viktminskningen fortfarande gar at ratt hall sa forhoppningsvis kommer jag kunna na mina mal! Ett av dom var att jag ville ga ner 5 kg (varav jag redan klarat av 3kg for tva veckor sen) och det andra ar att spring 10km pa 1h 30min vilket jag tror att jag kommer klara, speciellt om jag skaffar bra skor! Kanns lite halvfarligt att vi alltid har massa kakor pa praktiken nu for tiden, men den ar sjuukt gott idag var det nana sorts notkaka!
 
I helgen ar det prat om att varat spring Team ska ses och knappa lite kort, fa vara springvastar och sedan springer 10k tillsammans. Det kommer nog at blir tufft men kul att fa prova det "pa riktigt". Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0