Dagen före dopparedagen

Fy faan!!! Snart dags! Packade nyss klart väskan den väger nu 21 kg och handbagaget 7 så nästan maxade väskor och jag lovar att jag säkert inte kommer använda allt. Kom fram till att jag skulle ha med mig sängkläder och det väger faktiskt sjukt mycket.

Sjuukt jäkla irriterande fick ont i halsen idag och fick blåsor och grejer i halsen så jag fick åka in på akuten (Hälsocentralen var stängd..) ta lite prover och hoppas på att det inte var halsfluss och tack och lov så var det bara ett halsvirus så jag behövde ingen medicin. Kändes ändå väldigt surt att bli sjuk sista dagen innan avfärd. Tror det är rätt många av oss som ska iväg på praktik som blivit sjuka, några kan inte ens åka som planerat.

Börjar bli jätte trött men jag tror knappast jag kommer kunna sova i natt och jag vill inte sova heller vill bara hålla om min älskling hela natten! Kommer känna mig så trasig utan Robert för han är verkligen min andra halva. Känner mig inte hel och lycklig utan honom men på grund av detta tror jag också att vi kommer klara det. Vi älskar varandra så mycket att vi klarar 20 veckor och förhoppningsvis kommer vi ses under tiden jag är där. Tur att skype finns, men det verkar som att många av mina vänner kommer och hälsar på mig också så käner någon att de vill komma på besök är det bara att höra av sig på typ facebook så ska vi nog kunna ordna det!

Kommer troligen skaffa ett nytt nr när jag är borta så ni som vill ha det får säga till så skickar jag det :)

Nu ska jag spendera resten av kvällen/natten med <3 så godnatt Vi hörs kanske imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0