Packlista!

Eftersom jag ska vara borta så länge så kändes det väldigt viktigt med en packlista men men vet ju ALDRIG vad man ska packa.. Det är nog det svåraste som finns så jag googlade och tänkte att jag skulle få lite förslag. Hittade iaf en grym sida där man bara ställer in hur länge man ska vara borta, vilket land och vad man har planerat att göra där så kom det fram vad som  kunde vara bra att ha med sig. Sen fick man bara lägga till och ta bort det som vad eller inte var nödvändigt. Skit smart tycker jag!
 
Hittills ser min lista ut såhär:
http://www.packlista.com/id/58209#
 
Om nån kommer på nått mer som är bra att ha med sig så säg gärna til lså jag inte glömmer nått hemma!

Kommentarer
Postat av: Stina

Tops och bomullsrondeller glömmer jag alltid! Då står man där med mascara i halva ansiktet och vet inte hur man ska kunna fixa till det! :P

Svar: Haha skitbra! de ska jag ta med!
Sofia Widelund

2013-01-04 @ 15:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0