Spelkväll!

Hade spelkväll med mina underbara vänner ikväll! Kommer sakna dom så sjukt mycket men förhoppningsvis kommer jag jobba och ha så roligt i England att jag inte hinner sakna dom allt för mycket innan vi ses igen! Hur som helst så var det väldigt roligt som bilen kanske visar. Sara skulle vara leka bodybuilder i 30 sekunder och konstigt nog var det här den enda bilden jag hann fånga :P Spelades i alla fall en hel del ordspel m.m. och åts massor med mat och snacks. Jag åt så mycket att jag fortfarande har ont i magen! Synd att det var söndag annars hade jag utan problem kunnat hålla igång några timmar till! Skulle bara vilja samla alla jag tycker om på en och samma plats så jag hann träffa er alla innan jag åker och ge er en bamsekram var!
 
 
 
'
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0