Bristol 10k

Sa jag och Anna har fatt for oss den galna ideen att vi ska vara med i Bristol 10k for att samla ihop pengar till Refugee-Action. Igar borjade hardtraningen och nedrakningen, vi har nu 9.5 veckor tills det ar dags! Vi kommer att lagga upp en sida sen tror ja dar man kan donera pengar om man vill och de vore sjukt kul om nagon ville satsa lite pa mig :)
 
Fixat en start runda pa 2.7 miles vilket ar mellan 4-5km som vi ska springa/ga ca. varannan dag for att komma igang. Kande mig lite seg igar nar vi sprang men det var ovanligt att springa med nagon och faktiskt mycket jobbigare psykiskt. Jag blir sa tavlingsinriktad och jag har svart att halla ett jamt tempo men med lite traning ska det nog bli battre. Allt kommer nog bli lattare snart nar solen stannar uppe langre, just nu ar det lite jobbigt for ofta nar man kommer hem efter jobet ar det redan morkt och da vill man inte riktigt gora nagot. Kanns skont att det iaf ar ljus nar vi gar till jobbet. Nar jag var ut och sprang sist sa var det jatte soligt och fint sa da gick det mycket lattare att springa och jag orkade mycket mer an jag gjorde igar.
 
Har inga direkta planer for helgen men vi pratar om att dra en  riktig shoppingrunda for det har vi inte gjort och vi funderar pa att ga pa bio ocksa. Gar sjukt mycket bra filmer pa bio just nu eller bra vet jag ju inte an men dom verkar bra :D Tror iaf att det blir en ratt lugn helg utan festande men man vet ju aldrig, en shoppingrunda kan ofta leda till en fest bara for att anvanda sina nya fina saker! Vi har lite mission att gora nere pa stan, saker vi maste ha, saker vi vill ha och sen sant som bara faller oss in att vi vill/maste ha! :D
 
Ska forsaka gora natt vettigt nu eller nagot sant men vi hors nar vi hors :P
 
Och for er som vill spana in loppet sa kan man lasa allt om det har:
http://www.runbristol.com/10K/130/Home.aspx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0