Lugn dag

En lugn dag p[ kontoret idag, har faktiskt varit ratt skont. Har suttit oc kollat upp lite olika saker for sightseeing och andra nojen och nu sitter jag och kikar om de finns nagra intressanta sommarjobb. Inser mer och mer att jag maste forsoka hitta motivationen till att ta korkort. Finns i stort sett inga jobb for nagon utan korkort fy skams for att jag inte hittat motivationen! Det blir nog prio 1 i sommar! Hoppas att mitt tillstand inte gar ut innan dess bara..Slarv-maja ar mitt andra namn :D Skont nu nar alla slutat tjata om det sa att jag inte blir riktigt lika anti, tror jag bara maste ta saker och ting i min egen takt och ju mer folk tjatar desto mindre far jag gjort och blir arg istallet haha jaklit dum reaktion men jag ar ju inte sa smart alla ganger :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0