upptagen!

Jag veet att jag ar sjukt kass pa att uppdatera men det har varit sa mycket pa gang nu sa jag har inte haft tid eller ork. Praktiken ar i full gang nu med klientmoten och massor av telefonsamtal. Igar var det sa mycket att vi nastan missade lunchen, men jag ar glad att jag har diciplin nog att bara pausa det jag gor och ta tid for att ata. Idag ar det inte alls lika mycket att gora och just nu passar jag barn vilket jag ar ratt trott pa nu. Medans jag sitter har och skriver star ett barn och skakar en lada full med lego...mindre trevligt ljud man utsatts for pa sitt kontor...
 
Pa femtiosexan daremot ar det ratt chill och vi har borjat umgas mer och mer med varan rumskompisar. Kanns roligt att umgas med andra och trana mer engelska! Vi far se om det kanske blir nan utgang i helgen eller inte. Adams flickvan ar och halsar pa da blev jag lite svartsjuk for jag vill att Robert ska komma hit ocksa, men det ar ju bara 41 dagar kvar tills han och en stor del av min familj kommer. Tror vi kommer ha jatte roligt och hitta pa en massa saker. Kul att dom stannar i 5 dagar sa vi faktiskt hinner gora nagot.
 
Ar lite sugen pa att aka till Irland pa St. Patricksday och har hittat biljetter som inte var sa dyra, men da maste man ta ledigt en dag och Anna var inte sa sugen pa det sa jag for val hitta nan annan som skulle vara intresserad av att aka med mig dit. Kanner nan sig manad som inte ar i England nu sa kan vi ju motas upp i Irland. Jag tror att vi skulle fa jatte roligt! Sa om nan kanner sig manad ar det bara att saga till!
 
Nu ska jag fortsatta vara barnvakt och ringa lite samtal. Ska forsaka att hinna uppdatera iaf en gang till om jag hittar
n int

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0