Bra start!

Första natten jag inte alls varit mörkrädd eller känt mig osäker! Det hjälpte nog att städa och dona lite igår så det blev lite ordning här! Våran nya flatmates kommer idag så när han har kommit ska vi dra ner på stan och shoppa lite smått och gott, kan hända att det blir ett besök på ikea med! Mina glagar gick inte in i garderoben så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske kan man köpa bara en stång och knyta fast under den andra stången som sitter för högt?
 
Kikade ut på våran bakgård idag för första gången på riktigt och det kan nog bli riktigt mysigt där sen men just nu ser det bara väldigt ovårdat ut. Kan kanske ladda upp en bild sen, måste verkligen skärpa mig och knäppa mer kort och lägga ut mycket mer bilder! Det är ju bilderna som är roliga! Jag får kanske göra någon form av bildbomb sen ikväll eller någon dag! 
 
Förkylningen håller sig ihärdigt kvar men nu tror jag att jag har köpt halva apoteket för att bli frisk så vi får väl se om det fungerar. Siktar på att kunna jobba på måndag iaf! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0