Walkin'

Hello there! Har gått sjukt mycket idag! Gick till praktiken blev hemskickad och tillsagd att inte komma tillbaka förens jag är helt frisk blev en rätt lång promenad. Gick sen på andra sidan av mitt hem och letade resa på nån typ av hälsocentral och skrev in mig där sen gick jag hem igen. På eftermiddagen ringde en doktor och frågade vad jag hade för problem så jag berättade allt så sa han att jag kunde gå och hämta ett recept i receptionen. Skitmysko inga prover eller någonting men pencilin fick jag iaf! Det blev alltså ännu en promenad till och från HC så nu ligger jag här hemma och har ont i fötterna men är rätt nöjd över att jag har pencilin :P
 
Rätt innehållös dag från min sida blir inte mycket att skriva om när man bara ligger hemma men jag tror Anna har haft en ganska hektisk dag på praktiken. 
Vi får se om jag har nått vettigt att säga senare ikväll men troligen inte :P
Baaai

Kommentarer
Postat av: Pappa Tord

Nu har du verkligen otur med dina krämpor, hoppas medicinen funkar. Tänk på att spara alla kvitton på utlägg så kan du kanske få ut det från försäkringen sen.
Puss på dig lilla vän!!

Svar: Ja de går skit! Pillrena kosta bara 70kr men har iaf kvar kvittot :D
Sofia Widelund

2013-01-28 @ 22:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0