långa nätter

börjar få jobbigt med sömnen för att det är så stressigt på praktiken..det har verkligen varit en skitvecka och det känns som att jag jobbat flera dygn i sträck...ligger efter som fan i arbetet..

har haft sjukt tunga och svåra klienter den här veckan och det känns som att jag hanterat fall lååångt över min mognad och kunskap. jag visste att praktiken skulle vara tung men inte så här tung. känns som att man blir helt känslomässigt utmattad varje dag så man orkar lixom inte göra någon ting efter jobbet. handledaren har åkt utomlands i flera veckor nu också så det kommer nog bara bli tuffare.

i helgen blir det tydligen houseparty är både supertaggad och helt ointresserad. känner att jag eg är för trött men de kommer va en massa folk här så skulle inte kunna vila hemma ändå. festen är på fredag så jag hoppas på att resten av helgen blir rätt lugn.

20dagar kvar idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0