Första hemlängtan

Eller ja hemlängtan är fel ord jag längtar egentligen inte hem utan jag vill ha hit alla. Börjar så smått inse att jag inte ska hem på ett bra tag till och då känns det lite jobbigt när jag vet att det är så länge kvar tills jag får träffa Robert igen..Skulle vara så skönt om jag bara kunde lyfta luren och ringa till nån där hemma också men de går inte för det är för dyrt. Jobbig morgon hoppas dagen blir bättre och mindre jobbig. Allt och alla känns bara väldigt långt bort idag men jag får kanske gå ut på en promenad och rensa huvudet en stund så kanske det känns bättre. Tänkter inte gräva ner mig i att jag längtar hem utan istället försöka göra det bästa av situationen. Här är jag nu, och tiden går inte fortare för att jag är ledsen utan tvärt om. Längtar som fan till påsk iaf! Då ska jag hitta på så mycket roligt med alla som jag älskar!
 
Förlåt för ett rätt deprimerande inlägg men måste peppa mig själv lite!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi får peppa varandra! :) Är så himla glad för att jag är här tillsammans med dig, annars hade jag nog inte varit kvar nu <3

Svar: Vi far gora det! Jo det hade du visst :P Vad tusan ska du hem och gora? :D
Sofia Widelund

2013-02-03 @ 16:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0