Back in business!

sitter pa praktiken och laser lite nu finns inte sa mycket att gora an sa lange eftersom typ ingen ar har, sa jag tankte att de va lange sen jag skrev lite har.
 
Iaf sa ar forkylningen nastan borta nu men de kanns att jag varit sjuk ar fortfarande valdigt trott och orkar typ ingenting. Regnade som attan nar jag gick hit sa jag tog pa mig regnstallet vilket blev sjuuuuukt varmt, kom fram och var helt svettig! Nu sitter jag iaf har helt ensam eftersom alla ar ute och springer, jag behover inte ens svara i telefonen for det gor nagon annan i ett annat rum. Tror de e meningen att jag ska vara ensam, for ligga hemma sjalv och vara sjuk och nar jag blir frisk blir Anna sjuk sa da ar jag ensam pa praktiken med..Booooring!
 
Varan flatmate ar bra mysko han kommer hem typ vid 23 och sticker ivag 7.30 varje morgon jag har inte sett honom pa flera dagar. Antar att jag skramde ivag honom sist vi pratade sa nu tors han inte komma hem. Han har dessutom borjat lasa sitt rum tror han ar radd att jag ska sno hans saker haha! Radda sma engelsman! Vi far val se nar jag ser honom nasta gang och kan skramma honom lite till men nu maste jag nog gora natt vettigt!
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0