You may never find your way if you are not lost at first

Shit pommes! Har gått helt sjukt mycket idag men så går det är huvudet dumt får kroppen lida. Gick vilse en miljon gånger tror jag men vi har lyckats uträtta mycket idag i alla fall. Vad vore mitt liv utan googlemaps säger jag bara, men vi använde det inte så mycket så jag är väldigt imponerad av mig och Anna som lyckats följa både lösa kartor och väganvisningar (Förutom när vi sprang nått varv runt IKEA och hamnade på varu-inlämningen hehe...)
 
Vi har hunnit väldigt mycket idag så en lista är väl i sin ordning! 
  • Frulle på Subway (fick subwaykort).
  • Åka med och förvirra en taxi chafför.
  • Gå vilse vid Tesco och sen hitta tillbaka och få nya anvisningar.
  • Skaffa ett sim-kort till mobilen (Nytt nr säg till om ni vill ha det)
  • Gå vilse utanför IKEA och hittat rätt väg igen.
  • Kollat på lägenhet.
  • Druckit asgod varm choklad (Bästa ever)
  • Gått vilse i flera timmar och tillslut hitta Mc Donalds till lunch
  • Gå till fel hotell i fel ände av stan (Till vårat försvar hette dom samma sak)
  • Kommit hem stelfrusna till rätt hotell och krypit ner under täcket.
  • Fixat en bostad så vi kan flytta imorgon!
 
Kommer ladda upp lite bilder om en stund på ett kallt och blött England men det finns inte ork till det just nu. Imorgon ska vi flytta ur hotellrummet och förhoppningsvis in i nått rum där vi kan bo resten av vistelsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0