den där känslan

Har gått två dagar med en känsla i magen om att något är fel eller att jag har glömt nått. Idag gör känslan till och med ont i magen. Hela dagen igår låg ja hemma och kände mig konstig, lite sådär som att man inte hör hemma i sin egen kropp. Tror de kan vara att jag är stressad och att magkatarren kommit tillbaka, känner mig fruktansvär oroad över något jag inte vet vad det är. Har jag glömt nått, har nått hänt, är jag fortfarande här? Måste vara stress eller nått, kan vara en saknad efter nära och kära kanske.. 
 
Stannade iaf hemma idag för jag har så ont i magen, tänkte jag kunde tvätta men tror tvättmaskinen är paj för den släpper inte ut vattnet ordentligt.Kallt som attan är det också! imorgon ska jag iaf jobbs och efter det ska jag gå till springaffären och köpa springskor! Har hört att dom ska vara jätte duktiga på att prova ut skor och sånt där där. Har benhinneinflammation eller nått nu så jag behöver verkligen ett par bra skor så jag kan träna inför bristol 10k. Har inte tränat på över en vecka nu förutom dom dagliga promenaderna då. Skärpning! ska chilla lite nu och kanske dricka te framför en bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0