Tunga dagar

Fy fan vad jag har jobbat de senaste tva dagarna hjarnan har varit helt mosig och trott! Inte mycket mer an det som har hhant och att jag blivit skriken pa idag.

Det ar jobbigt nar klienterna inte kan skilja pa oss och UKBA utan tror att vi ar en del av dom. Man kan lixom inte riktigt komma vidare da for att det finns sa mycket ilska i vagen vilket ar mycket synd men jag antar att det ibland ar nodvandigt. Aven jag vill ibland skrika pa det har dumma systemet, men det ar som det ar och vi for forsoka gora varat basta...

Vi ska ga en svang pa stan idag och forst av allt ska vi fika! Ser verkligen fram emot att gora nagot sa vardagligt och lattsamt efter de har tunga dagarna!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0