Wendsday

Usch det har varit mycket pa praktiken idag och ganska kansliga saker sa det ska bli sa skont att traffa mina foraldrar och en av mina systrar igen och sjalvklart Robert! Dom kommer hit ikvall och jag kan knapp barga mig men som vanligt nar man vill att tiden ska ga fort sa kryyyyper den fram...Snart lunch och sen ett till klientmote men det ar iaf det sista for dagen som det ser ut nu :)
 
Ska in till stan och hamta nyckeln till parnonens hotell lagenhet idag sen blir de snabba puckar hem och ta en dusch och sen ivag till Steff pa middag och efter det blir det en uppfriskande promenad in till centrum for att mota upp familjen! Bad om att fa ga lite tidigare idag sa att jag skulle hinna med allt :) Kan vara ratt skont att komma ut ur huset nu nar Johan ar och halsar pa Anna ocksa, absolut inte for att jag inte tycker om dom utan just darfor att jagh tycker om dom! Nar man varit ifran varandra lange vill man bara vara med varandra och inte storas av mig som hoppar runt och ar uttrakad ;)
 
Blev inge bilder igar heller....men 1.5h med Sofia pa skype blev det och de kandes mer valbehovligt an att visa upp alla mina bilder for er faktiskt. Hon ska komma hit och halsa pa mig och sen aker vi till Paris ihop som typ en superromantisk weekend! Ser fram emot det sa javla mycket! Pratat i flera veckor om att jag vill ta taget ovet till frankrike, tycker de e lika bra att passa pa nar det ar sa nara. Kul att skypa med vanner for jag saknar alla nagot fruktansvart!! Vi ska gora sa mycket roligt nar jag kommer tillbaka till Sverige!!
 
Mindre an 12h kvar till som ar har!!! :D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0