The mousetrap!

Anna fick i födelsedagspresent av mig att vi skulle gå på teater på Hippodrome! Alla ni som känner mig vet ju vilken stor uppoffring det är för mig att gå på teater, jag brukar vara livrädd och tycka att det är super otäckt men det var faktiskt jätte trevligt!! Vi kom lite sent så vi missade lite i början men det gjorde inget! Iaf The mousetrap är en gammal pjäs och är en av dom äldsta som framförts under rekordlång tid. Det är en mordgåta av Agatha Christie som dom tydligen förändrar slutet på för varje gång pjäsen spelas så att man aldrig kan veta vem mördaren är. Det var en supertrevlig kväll det enda jobbiga var paret som satt framför mig. Dom var helt klart nykära och såg inte mycket av pjäsen utan åt varandras magsäckar och armbågade mina knän hela kvällen och sen satt det en man brevid mig och prasslade med en chipspåse. Nu låter jag säkert kinkig men de e inte kul att bli armbågad eller att ha en prasslande påse i örat när pjäsen inte ens är på mitt första språk när jag betalat så pass mycket pengar för min plats. Men när vi kom hem från teatern var alla väldigt trötta och nöjda och tyckte helt klart att det var värt pengarna!
 
På väg hem i bilen hade vi en rätt rolig konversation om hur vi såg på varandra som småsyskon allihopa och att vi borde göra mer Family-fieldtrips haha! Överlag en rolig dag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0